یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
«هواتو دارم»

حوزه/ «هواتو دارم» روایت زندگی شهید مرتضی عبداللهی از شهدای مدافع حرم پرفروش‌ترین کتاب سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «هواتو دارم» نوشته محمدرسول ملاحسنی و گردآوری‌شده رقیه ملاحسنی، چاپ شده در نشر شهید کاظمی پرفروش‌ترین کتاب سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را به خود اختصاص داد. این کتاب روایت زندگی شهید مدافع حرم مهندس مرتضی عبدالهی که به تقریظ رهبر معظم انقلاب مزین شده است.

«هواتو دارم» کتابی ۳۰۴ صفحه‌ای از تولیدات نشر شهید کاظمی، زندگی شهید مدافع حرم مرتضی عبدالهی است. خاطرات این کتاب از زبان همسر شهید روایت می‌شود و او هم از شهید، هم از خودش و هم از آنچه میانشان گذشته صحبت می‌کند.

مصاحبه و پژوهش کتاب کاری از رسول ملاحسنی است. به روایت او، شهید عبدالهی آدم پیگیری بود و تا اجرای کامل تصمیم جلو می‌رفت. آدمی نبود که با دیدن سختی‌ها، در مواجهه با ناملایمات پا پس بکشد. حتی وقتی داوطلب اعزام به سوریه شد، باز مسیر آسان و همواری پیش روی او نبود. رسم رزمندگی و جهاد را از پدرش کهنه‌سرباز دفاع مقدس آموخته بود و خوب می‌دانست انتهای مسیر به کجا ختم می‌شود.

شهید مرتضی عبداللهی از شهدای مدافع حرم جوانی باهوش و شجاع که مسلط به انواع و اقسام هنرهای رزمی بود. عشق به جبهه و شهدا هم از کودکی در او وجود داشت. وقتی پدرش از حال و هوای دفاع مقدس برایش تعریف می‌کرد، سراپا گوش می‌داد، اما آخرسر با دستش محکم به پایش می‌زد و می‌گفت: ای کاش من آن موقع بودم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha